Message |
|
E un magazin de acvaristica la noi in Bucuresti, la pretul de;105Lei.In cvariul de 25L am creveti
|
 |
|
Va salut dragi prieteni !! Am un acvariu de 25L plantat,shi nu shtiu daca filtrul BOYU EF-05 ar fi bun 
|
 |
|
Sa dau la schimb nu am nimic. Daca le vinzi cit costa?
|
 |
|
Cumpar mascul BETTA HALFMOON (asi vrea culoarea albastru )
|
 |
|
te salut cu respect. ti-am scris pe; PM
|
 |
|
Ai dat betanii
|
 |
|
salut!! ne putem vedea miine pentru ceva plante? vroiam cabomba shi 2-3 anubias petite
|
 |
|
bravo gregorio ,te felicit pentru nano-ul tau shi ape limpezi. Am si eu un acvariu de 25L care vreau sal fac la fel. Ce plante ai folosit? ai substrat? Eu sunt incepator
|
 |
|
sunt acasa, ne putem intilni in cursul zilei de astazi? Stau foarte aproape de tine
|
 |
|
Sarut miinile! aspiratorul JBL reglabil il mai ai?
|
 |
|
Ti-am scris pe mesaj privat
|
 |
|
daca vrei xifo am eu!  ce parere ai?  imi plac foarte mult betta
|
 |
|
nici eu nu pot vedea
|
 |
|
dar de vindut se poate? ashi cumpara eu
|
 |
|
Va multumesc de raspuns dragi prieteni
|
 |
|
Am un acvariu de 25L,populat cu pui de molly , guppy si creveti R. C. si nu stiu daca pui de peste vor minca icrele crevetilor sau chiar pui de crevete VA MULTUMESC PENTRU RASPUNS
|
 |
|
Am o femela BETTA splendes cu burtica mare,si nu am mascul. Nenorocitu a lasato gravida si dupa aceea a sarit din acvariu.De aceea cumpar urgent un mascul.Doresc tot aceeashi specie sau rasa betta HALF MOON
|
 |
|
eugen2265 wrote:
eugen2265 wrote:Raresshh ! Dar tu esti sigur ca femela are icre? sau tu vrei doar sa se imperecheze.Daca vrei sa se imperecheze nu lasa temperatura la 30 de grade
.SCUZE nu am citit mai jos
EU am femela de betta cu o burtica asa de mareeeee  si nu am mascul la ea. sotul ei a sarit din acvariu
|
 |
|
eugen2265 wrote:Raresshh ! Dar tu esti sigur ca femela are icre? sau tu vrei doar sa se imperecheze.Daca vrei sa se imperecheze nu lasa temperatura la 30 de grade
.SCUZE nu am citit mai jos
|
 |
|