Message |
|
|
 |
|
Am specificat clar acvariu echipat complet, deci spray baru-ul trebuie sa fie inclus... De la cora nu am nevoie de nimic, o sa-mi aduca niste persoane de pe un forum de nutritie si sanatate
|
 |
|
Imi cer scuze daca sunt off topic (desi cred ca nu, si eu sunt incepator precum colegul si problema este oarecum similara), dar am rugamintea la voi, cine ma poate ajuta cu un acvariu echipat complet sa ma contacteze pe pm
L.E. Daca e nevoie sa trec adresa completa la profil pentru a va ajuta la livrare, trebuie doar sa-mi spuneti
|
 |
|
Eu personal as merge pe JBL Solar Tropic + JBL Solar Natur de 24 w, dar asteapta si parerea celor mai avizati
L.E. Nu ai spus in ce masura si cu ce fel de plante vrei sa plantezi acvariul. Conteaza foarte mult in alegerea luminii
|
 |
|
Reflectorul nu o sa-ti amplifice lumina, fluxul luminos al neonului este acelasi, deci calculul tau nu este valid. El doar ajuta la directionarea a cat mai mult din acest flux in directia in care trebuie. Fara reflector o parte din fluxul luminos "se pierde", adica nu te folosesti de toata capacitatea neonului
Recomandat este sa mai adaugi un neon si sa le echipezi cu reflectoare
|
 |
|
Ca duritate, parerea mea este ca butoiul e bun. Robineti de plastic si fitinguri (preferabil Gardena, datorita calitatii) o sa gasesti la Praktiker sau ce alt magazin de genul asta se mai gaseste prin Brasov
|
 |
|
Imi permit sa raspund eu in numele colegului, ca sa nu fi prea mult timp entuziasmat de faptul ca ai putea intra in posesia lui. Nu mai este, si eu l-am vrut dar nu am avut noroc.
|
 |
|
|
 |
|
Uite aici 2 topicuri despre sisteme co2 nano http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/20/17359.page si http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/11913.page