[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
HELP! Mor pestii!  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
aezakmy
Junior member

IP:

Mentionez ca sunt un incepator , nu am nici un fel de experienta... M-am documentat putin inainte de a-mi cumpara acvariul, dar se pare ca nu suficient , iar acum regret enorm.
Mi-am cumparat un acvariu de 40 L , ciclat 1 saptamana (apa declorinata evident) si am facut un cocktail de pesti (ciorba cum se zice) intrucat nu am putut rezista tentatiei oricarui incepator..... Mi-e si rusine sa spun, dar am impresia ca am o specie de pesti in acvariu careia nu stiu sigur daca ii stiu denumirea. (intrucat in locul de unde i-am cumparat - PIATA - nu prea au etichete cu denumiri, iar eu mi-am ales ca un copil mic din fiecare cateva exemplare).
Am avut 5 scalari (negri), 5 molly (negri), 10 guppy, 5 sanitari, 5 neoni, 5 carasei mici... Stiu ca am facut o gafa imensa, am impreunat specii fara sa tin seama de compatibilitate, dar vanzatorul m-a mintit ca "n-are domne nimic, daca ii impreuni"...
Au murit toti neonii, pe rand, in fiecare zi cate 1-2, un sanitar si o molie au sarit din acvariu (am pus capac ulterior, neetans, bineinteles), cativa guppy au murit de asemenea, iar mie mi-e frica sa nu raman fara nici un pestisor....
A doua mare gafa pe care am facuto (tot la sfatul vanzatorului nenorocit), a fost achizitionarea unei pompe chinezesti ( http://www.phoenixg.com/images/HJ-111B.jpg) cu un "asa zis" debit de 300 L/h, dar care avea un burete foarte mic (5 cm) ...