Message |
|
Cumpar:
-incalzitor mai micut
-scalari maturi
-acvariu de 30-40 L mai ieftin
-termometru micut
-filtru intern micut
-neon cu tot cu suport
-2 ancistrus
Doar Bucuresti eu stau socului pa[code]ntelimon sec 2 !
|
 |
|
Am eu niste plante lasa-mi pe pm daca esty interesat!
|
 |
|
Schimb 6 fire de Egeria densa daca nu ma.insel , pe orice vivipari sau scalari si sanitari !
Multumesc!
|
 |
|
Ma intereseaza si pe mine ce mai ai , ca mai am si eu cativa , iti multumesc!
|
 |
|
Cum spuneam si in titlu vand molly negri puiutzi au cam o saptamana si 5 zile 1leu bucata , doar in bucuresti , nr de tell 0768020466 (taxeaza in vodafon) !
Va astept!
|
 |
|
Cumpar orice rasa de sanitar vreau 2 maturi daca s-ar putea , cumpar doar bucuresti nu din alt[u]a parte , Multumesc!
|
 |
|
Salut , as dori eu macar o pereche de molly , si masculul guppy am cateva femele pentru el Pm sau 0768020466
|
 |
|
am inteles @baj , iti multumesc oricum  , sunt incepator 
|
 |
|
am inteles , daca e ceva dai Pm
|
 |
|
Ma Numesc Marius Costin am 18 ani , SUn Din BUcuresti - Socului Pantelimon sec 2 , Practica Acvarisitica ca Hobi de aproape 1 an , am avut si acum 3 ani , dar e ocupau Parintii de el. AM Un Acariu de 60 L care are Niip alb ,Pietre mob , Plante plastic , Filtru Intern.
Va Multumesc.
|
 |
|
m-am uitat si nu mai are nimeni....
|
 |
|
Cum spuneam si mai sus , care ma poate ajuta cu niste pesti am un acavariu de 60L si unu mic de 12L am de toate pentru a tine intr-un trai bun orice peste .
Ps. Nu am plante vi daca ma puteti ajuta si cu asta....
Mentionez sunt din bucuresti sec 2.
Multumesc.
|
 |
|
pe Mine mar interesa eu tau la DIahm nu e problema 
|
 |
|
1 Caras Negru 5cm puii , dau la schimb Pe alte Natii de pesti care sunt compatibili cu Guppy Sau Pe cateva fire de plante!
Eu Stau Langa Metrou Titan!
MUltumesc!
|
 |
|
as dori eu daca ai vrea stau socului pantelimon sector 2 , yo_costy_mary id mess sau lasi PM , MUltumesc!
|
 |
|