[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: paradoxx
Forum Index » Profile for paradoxx » Messages posted by paradoxx
Message
Nu se atinge de apa, pentru ca e simplu: pisicile urasc apa ^^
Faza din Tom si Jerry cu matza ce ia pestele din bol, este reala pt ca volumul apei si spatiul din care sa il vaneze e mic, nu se uda prea tare
Nu e gris, mai degraba ceva ciuperca, insa poate fi si de la pietris daca scurma toata ziua in el. Cum a evoluat pana acum treaba ?
Acvariile mici nu sunt recomandate incepatorilor, un volum de apa mic e mai greu de controlat decat unul mai mare, mai precis un volum mic de apa se murdareste mai rapid
Simplu: incalzeste apa/merge incontinuu pana ajunge in canistra la fel cacea in acvariu si invers
Nu,pe copil nu, dar o convinse pe maica-sa ^^
Vreau vrea vreau ^^
Am face bine acvaristicii daca nu ne.am mai expune orgoliile si ego-urile personale si ne.am vedea strict de pasiuni: pesti, matze, tzatze,cururi...de astea de.ale forumului
Apropo de scalari, mi.am luat doi diamant blue adulti si unu pui,plus o corcitura neagra. Mai am un red shoulder mascul, femela mi.a murit din senin si nu stiu cum sa i impac pe aia doi diamant, caci se tot impung
Intrebarea cu algele: alea verzi s.au hranit cu cele moarte si au devenit verzi intens(cel mai probabil, nu stiu ce alge ai )
Pestii se corcesc, dar nici chiar zoofilie de.asta cu guppy si cory sunt prieteni, dar nu sa se corceasca. Am un botia si un hoplo ce stau numai impreuna so se "pupa" toata ziua
Eu sustin
Mult succes, dar ai grija! Guppy nu mai sunt ce erau odinioara. Hibrizarea, apele poluate si cresterea lor in ferme inadecvate a dus la sensibilizarea lor. Eu mi.am facut un vivipariu, cu platy albastri
)))) ma spargi