[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
...si nou si incepator  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
FOLOSEA
Junior member

IP:

Salut. Eu sunt Teddy. Sunt incepator in tot ce tine de pesti, acvaristica, etc. Am cumparat un acvariu sh de 54 l. Genul de acvariu all in one. Acvariu cu capac, filtru, incalzitor ceva pietris, chiar si 2 scalari mari si 6 neoni (la care am mai adaugat eu 2). Acum doua saptamani am luat si o planta din Hornbach. Am cerut ceva neprietentios care sa nu-mi dea batai de cap. De fapt asta e problema, pentru care va cer ajutor. Planta mea cred ca e bolnava. Din verdele frumos de la inceput s-a transformat in ceva ruginiu si pare sa nu-i mearga bine deloc. Ce sa-i fac? Ce am facut gresit? Multumesc.

[Thumb - IMAG0521.jpg]

[Thumb - IMAG0520.jpg]

This message was edited 1 time. Last update was at 20/12/2015 13:38:48

Cine sunt si ce caut eu in viata mea?
FOLOSEA
Junior member

IP:

Asta este acvariul. Mai am si o buturuga care sta in oala, la fiert, cam de doua saptamani si tot coloreaza apa in maro. Sper sa va placa. Astept criticile voastre constructive. Zi buna
[Thumb - IMG-20151213-WA0004.jpeg]

This message was edited 1 time. Last update was at 20/12/2015 14:24:19

Lucian
Administrator
[Avatar]

IP:

Bine ai venit!
Nu stiu cu ce ai facut pozele dar cele atasate sunt fosrte foarte mici si nu se intelege nimic
In primul rand din ce am reusit sa vad in ultima poza este ca ai substratul prea subtire pentrua planta ceva in el. Pentru plante este necesar un substrat de minim 5cm. Si granulatia susbtratului pare cam mare pentru plante pentru care se recomanda granulatia 1-4mm.
Asteptam si alte detalii daca vrei ajutor sau sfaturi.