[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Ajutor.  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
LocalAyo
Unripe member

IP:

Sunt un incepator in ale acvaristici. Micul print a dorit un amimalut de companie. Fratele meu ia facut cadou un acvariu micut (20 L) cu un pestisor discus.
A murit deuarece nu stiam despre el nimik si a racit din cauza apei reci. Am achizitionat un acvariu mai mare( 60 L). cel din imagine.Mai am multe de facut ptr a avea un mic coltz de natura.
Descriere:-hexagonal; 60 L apa ( 6galeti); am pe fund niste pietricele ( sticla si marmura); un pietroi luat de pe strada( fiert inainte o ora pe aragaz);un castel ( cumparat din comert); si o planta care nu stiu daca mai este vie ( nu creste delok). In bolul cu planta sunt: un strat de pamant de flori (branitza) aproximativ 70% , nisip 15%,pietis 15%, asta am realizat-o recent
(de aproximativ 1 saptamana ) inainte fiind pusa direct in pietrisul din acvariu. Pestisori sunt: 6 Xifo (cred), un carasel mare , 2 fishcat nu stiu exact .As dori sa stiu mai exact unde gresesc,
ce trebui sa inbunatatesc ,ce trebui eliminat deuarece citind pe forum am vazut ca sunt un dezastru pt micuti.

Editat de stefanp: Am mutat topicul la "Coltul incepatorului", am vazut ca ai deja un topic de prezentare.
[Thumb - IMG_20141221_110233_502.jpg]

[Thumb - IMG_20141221_110240_069.jpg]

[Thumb - IMG_20141221_110317_249.jpg]

This message was edited 1 time. Last update was at 21/12/2014 14:52:12

[Email]
piratuxxx
Junior member

IP:

Salut,

Bine ai venti pe forum. Deschide un topic nou la sectiunea coltul incepatorului si acolo vom discuta mai multe. Aici doar ne prezentam.

Sunt multe de imbunatatit.
1. Renunta la castel si la acele pietricele din sticla