Salut, numele meu este Dan, am 21 ani, stau in Bucuresti-Militari, sunt student (a se citi "buget limitat") si mi-a revenit pasiunea pentru acvaristica dupa vreo 10 ani de pauza.
Caut sa imi iau/fac/primesc un acvariu , undeva la vreo 60 L pentru ca cel cu care am inceput eu sa prind gustul "borcanelor" avea aproximativ 7 litri

Ai mei n-au fost niciodata incantati de animale de casa asa ca mi-au luat un acvariu mic sa scape de mine - si l-au utilat cu ce mi-a recomandat fata de la petshopul de cartier . O sa il caut in vechiul apartament pentru ca langa el o sa gasesc si :
- un minciog mic,
- o pompa bolborositoare care avea un switch de tare sau incet + un furtun lung cu un fel de regulator care gatuia furtunul cu o rotita + in partea care intra in bazin era un burete portocaliu
- o "maternitate" simpluta cumparata de la animax ( pentru ca am avut si pui de guppy, da?

)
- un termometru cu ventuza
- un furtun de vreo 2-3 m pentru schimbat apa ( cu diametru mic, imi amintesc faptul ca se mai infuda cu pietre mai maricele decat bobul de orez)
Dar nu caut sa il remobilez pentru ca e mult prea mic (cred ca o sa i-l dau prietenei mele sa creasca un hamster pitic in el)
O sa va spun pe scurt din istoria mea : chinuiam in micul acvariu vreo 7-8 guppy,4 xipho, 2 sanitari si un melc galben (care spala vitrina), mancau purici de balta uscati, apa le era schimbata cam la saptamana in proportie de 80%, cu apa statuta in sticle desfacute-moment in care spalam bine-bine si buretele, aveau pietris de pe santier pe fund si uneori niste plante care mureau constant.Lumina primeau ziua si cand intra cineva in camera

- totusi stateau in cea mai frecventata camera -sufrageria. Apa cam mirosea iar pestii mai topaiau pe covor pentru ca nu aveam capac.