[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Jurnal incepator  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
niku
Junior member
[Avatar]

IP:

Nu sunt chiar un incepator,am mai avut acvarii cand eram mai mic si mai stiu si eu cate ceva despre pesti chiar daca atunci nu stiam de ciclarea acvariului,Co2 etc. am un acvariu de 40 de litri de 1 luna si am inceput ciclarea acum 3 saptamani cand am cumparat plantele,am luat cam multe plante la 40l(51x24x32).
marislea hirsuta,Vallisneria gigantea,egeria najas,najas guadalupensis,ceratpteris,echinodorus tennelus,echinodorus cordifolius,christmas moss, Rotala rotundifolia,Egeria Densa,Ludwigia repens rosii,Hygrophila difformis,HC.n
din toate plantele am probleme doar cu HC care cred ca e mancata de melci,in rest toate au crescut,facut "pui",frunze noi..unele plante scot bule din frunze.
lumina: un phillips 865 de 18W merge din prima zi cam 12 ore pe zi(nu cred ca fac bine)
substrat si fertilizanti:jbl aquabasis plus + nisip 2-4mm(hornback)+7balls jbl +ferropol(saptamanal 5ml) si mai am si o instalatie(DYI)Co2
image (scuzati calitatea pozei,numa cu telefonul mobil pot sa fac poze )
in acvariu mai locuiesc 8 melci pomaceea(2 o sa ii dau sambata)+3 cory albino+un hoplo(care l-am primit de la un prieten care il tinea intr-un acvariu de 15l de 2 ani,are cam 7 cm) si vreau sa mai bag 2 moly velifera si (probabil)niste creveti.
am cumparat si niste teste de la jbl si m-am jucat eu ce m-am jucat si m-am prins cum merg...
No2=0,1-0,2
No3=1
Ph=7-7,5(nu prea inteleg cum e cu ph-ul,daca ma uit de sus vad un verde mai aproape de 7 dar daca pun recipientul ala fata in fata cu ochiul se vede un verdele de la 7,5)
Kh=6(la a sasea picatura s-a facut galben)
Fe=0,05-0,1