[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Constructie acvariu 300 Litri  XML
Forum Index » Atelier (DIY) & Hardware
Author Message
parazitul80
Junior member
[Avatar]

IP:

Buna tuturor. Sunt incepator in ale acvaristicii; am un acvariu de 20L de 1 an si ceva; 2 xipho, 2 corydoras, si 3 zebre. Acum m-am hotarat sa imi confectionez singur unul mai mare, mai exact de 300 litri,dimensiunile vor fi 120x50x50, capacul si standul le voi confectiona tot eu. Am scotocit toate forumurile, si am citi aproape toate articolele referitoare la constructia unui acvariu acasa.Totusi, ca sa nu gresesc undeva, o sa va dau dimensiunile si materialele folosite, si voi sa ma corectati daca am gresit undeva.

- grosimea sticlei 8 mm cu intaritoare (aici imi spuneti voi de care; ajung numai longitudinale sau nu), cu fund dublu
- dimensiunile fetelor : fata-spate 120x50, laterale 50x50, fundul acvariului 120x52, fundul dublu 118x50 (sticla de deasupra va fi incadrata de toate cele patru laterale)
- silicon, nu stiu daca am de unde sa iau Dow Corner, asa ca o sa folosesc Bison (ptr acvarii bineinteles)
- la filtru, m-am gandit la un Tetratec EX 700
- la sistem de iluminare m-am cam impotmolit prin cautarile mele, asa ca astept o solutie de la voi, inclusiv referitor la dimensiunile acvariului... daca gasesc naoane exact pe masura asta ; acvariu va fi plantat, dar cu plante nepretentioase, care nu necesita instalatie de CO2, nu cunosc speciile, iar pestii vor fi: xipho, moly, zebre, corydoras, deci pesti de talie mica. Ajung doua neoane de 36 W ? Cred ca vor fi T8 ca am vazut ca cele T5 sunt mai scumpe, si bugetul este destul de redus.
- substrat, la fel sfatuiti-ma voi... nu vreau unul scump, v-am spus , nu voi tine plante pretentioase