[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Problema cu pestisorul.  XML
Forum Index » General info
Author Message
serinox
Junior member
[Avatar]

IP:

Salutare as vrea si eu o parere in legatura cu un pestisor care este foarte "gras" sa zic asa... Nu pot sa imi dau seama de ce are burta asa de mare, ceilalti pesti din specia lui sunt normali nu au burta asa de mare ca el. Sa fie femela si cumva sa aiba icre? Sau asa este el de fel? Nu am nicio idee cu privire la el dar ma ingrijoreaza faptul ca e asa de gras. Va rog care stiti despre ce este vorba sa ma ajutati. Va las aici niste poze sa-l puteti vedea. Eu inca sunt incepator in domeniu si nu cunosc pestii asa de bine.

http://i58.tinypic.com/21j97y9.jpg
http://i61.tinypic.com/2hnp3ec.jpg
http://i58.tinypic.com/2cxaqdx.jpg
http://i59.tinypic.com/oavx52.jpg
AdrianMar
Senior member
[Avatar]

IP:

Pare a fi o varietate sau o ruda a pestelui tetrazona:
http://t2.ftcdn.net/jpg/00/63/71/91/240_F_63719147_l9aBF7HCifs8K36vCrBlMkJhHC52qTkR.jpg
Nu sunt cei mai slabi pesti de obicei,ce-i drept pare cam durduliu.Probabil ori ii hranesti prea mult,ori este "seful" bazinului si mananca cat poate.Pestii tetrazona sunt destul de agresivi in numar mic.Daca el este singurul care il ai din specie atunci mai cumpara cativa.Ar trebui sa fie putin mai slab,dar nu cu mult!
Nu stiu sigur daca este un tetrazona,are un ocel aproape de coada,nu am mai vazut tetrazona cu acel ocel,insa sigur este o ruda apropiata,fac parte din familia cyprinidelor,aceeasi familie ca si crapul.
Ancamarketing
Senior member
[Avatar]

IP:

Este un conchonius galben, obez si plin de icre.

"Valoarea omului se masoara dupa greutatile pe care el le invinge." Voltaire
[Email] [Yahoo!]
serinox
Junior member
[Avatar]

IP: