[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
servus toc  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
mariachi
Junior member
[Avatar]

IP:

ma numesc Andrei am 42 de ani am acvarii de mic copil pe care le am neglijat multa vreme si acum m am hotarit sa incep iar . Dupa cate am citit pe aici pe forum realizez ca sunt cam incepator in domeniu sper ca voi reusi sa setez un acvariu Ok asta si multumita voua celor de pe forum !
naitsirc
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit!

Baia Mare... ai cativa acvaristi profesionisti acolo de ca care poti invata multe.
Spor si hai cu un acvariu!

Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the Divine - Ludwig van Beethoven
[Yahoo!]
Pushkatu
Senior member
[Avatar]

IP:

Bine ai venit!

Seris venit usus ab annis.
[Yahoo!] [MSN]
kirra28
Member
[Avatar]

IP:

Salut mariachi si bine ai venit pe la noi.spor la treaba si sper ca te putem ajuta oricand ai nevoie

why drink and drive when you can smoke and fly?
[Email] [Yahoo!]
mariachi
Junior member
[Avatar]

IP:

multumesc pentru primire !
scorpionul
Aquamaster
[Avatar]

IP:

bine ai re(ve)nit. Si eu am patit la fel ca tine. Fost posesor a 5 acvarii din care cel mai mare avea undeva la vreo 200l. Deci pe atunci treaba serioasa. Pauza 30 ani. Cand am revenit si am inceput sa ma documentez ma simteam ca homo sapiens in viitor. Dar cum experienta destul de bogata in trecut a trebuit doar stearsa de praf, acum imi este de mare folos. Probabil asa va fi si cu tine. Incepe sa citesti chiar daca ti se pare ca scrie in chineza, pana pricepi sensul. De atunci incolo iti va fi usor. Bafta si ape limpezi !
PS. uita de chit si cornier, astazi si baietii cuminti folosesc silico(a)n(e)