[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Claudiu - Ploiesti  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Claudiu Petriu
Junior member

IP:

Salut, numele meu este Claudiu. Sunt din Bucuresti dar de 4 ani m-am mutat in Ploiesti. Sunt medic stomatolog si tehnician dentar si am o pasiune din copilarie: acvaristica. Nu am fost sustinut de catre parinti in directia aceasta pentru ca jumatate din zi ma ocupam de selectarea specilor de gupy de inmutirea lor, de maternitati si altele. Avand mult de invatat, parintii mi-au aruncat toti pestii. A fost un soc pentru mine. De aceea nu am mai crescut pesti pana la varsta de 25 de ani. Acum am 34 si de 9 ani tot ma joc cu ideea de posesor de acvarii (in prezent am unul de 180L , altul de 160L si unul pentru copilasul meu de 60 L). Dar acum simt ca este timpul sa trec la categoria profesionisti. De aceea scriu astazi aici pentru a invata sa creez mica lume acvaristica la nivel inalt, pentru ca si mie imi place cand Dumnezeu se ocupe de conditiile mele de viata. Sa am aer curat, calitativ, mancare sanatoasa, sotia potrivita si copii langa mine.
Deci va rog sa ma primiti cu bratele deschise si sa ma ajutati sa fac din acvariul de 200 cm x 80 cm x 80 cm (inca nu m-am hotarat daca ramane asa), locul ideal pentru discusi.
Multumesc anticipat.

Dr. Fish
[WWW] [Yahoo!]
Lazar Ginel
Ogar batran
[Avatar]

IP:

Domn" doctor, noi te primim cu bratele deschise ,nu ca am sta totii cu dintii foarte rau
Dar iti uram mult succes in acesta pasiune
Si ma rog ,sa poti sa gasesti timp si pentru aceasta complexa pasiune si ....JOB
Mult succes

Ogar batrin dar.... cu miros fin
kirucd
DIY Master
[Avatar]
IP:

Bine ai venit printre noi!

Filtre biologice
http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/24422.page
Reef 500+