[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Alge in acvariu cu ciclide  XML
Forum Index » Cichlidae
Author Message
scarabell
Member
[Avatar]

IP:

Salut! Sunt incepator in ale ciclidelor asa ca va rog sa nu dati cu pietre daca vi se pare aiurea aceasta nelamurire a mea . Am citit de ceva timp (dar nu am reusit sa postez intrebarea) cum ca algele sunt recomandate in acvariile cu ciclide avand rol in alimentatia pestilor. Va rog sa-mi spuneti ce tipuri de alge sunt ''bune'' pentru aceste acvarii. In unul din acvariile plantate m-am pricopsit cu niste BBA si ma gandeam sa transfer cateva plante in acvariul cu ciclide. Multumesc
[MSN]
scarabell
Member
[Avatar]

IP:

scarabell wrote:Salut! Sunt incepator in ale ciclidelor asa ca va rog sa nu dati cu pietre daca vi se pare aiurea aceasta nelamurire a mea . Am citit de ceva timp (dar nu am reusit sa postez intrebarea) cum ca algele sunt recomandate in acvariile cu ciclide avand rol in alimentatia pestilor. Va rog sa-mi spuneti ce tipuri de alge sunt ''bune'' pentru aceste acvarii. In unul din acvariile plantate m-am pricopsit cu niste BBA si ma gandeam sa transfer cateva plante in acvariul cu ciclide. Multumesc

Imi cer scuze...cred ca nu am postat unde trebuia. Rog adminii sa mute acest post la Coltul incepatorului. S-ar putea sa fie chiar aiurea intrebarea legata de algele din acvariul cu ciclide... asa cum am spus sunt incepator in ale ciclidelor si am citit pe acest forum ca algele sunt chiar de dorit intr-un acvariu cu ciclide (eu pana acum am avut numai "tentative" de acvarii plantate iar acest lucru insemna numai probleme in cele doua acvarii plantate). Multumesc
[MSN]
alber
Moderator
[Avatar]

IP: