[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
am probleme cu algele  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
tinyto
Unripe member

IP:

salut sunt incepator in acvaristica si am probleme cu algele care imi inverzesc geamurile acvariului si cresc si pe plante...exista vro solutie sa scap de ele ? un tratament cv sa nu mai creask?
scificuss
Senior member
[Avatar]

IP:

Tratament exista, dar multi indica sa nu fie folosit, ca dealtfel exista si tehnica sa nu iti creasca alge. Da mai multe detalii despre filtrare, iluminare, dimensiune bazin, pesti ,plante, pozitita acvariului si lumina ambientala, schimburile de apa, cum si cat hranesti pestii.

Multe din tainele acvaristicii le gasiti AICI.
[Yahoo!]
fishyman
Membru de baza
[Avatar]
IP:

Redu timpul de iluminare la 9-10 ore. Grija mare sa nu ajunga soarele direct la acvariu.

acvariul meu
[Email] [WWW] [Yahoo!]
iuli9004
Junior member
[Avatar]

IP:

cumpara niste pesti SAE

This message was edited 1 time. Last update was at 12/07/2010 16:09:27

[Yahoo!]
kmol
Senior member
[Avatar]

IP:

Pe mine m-a ajutat foarte mult sa le scada semnificativ numarul de cand am substratul nutritiv sub nisip, plante cu crestere rapida, bomba cu drojdie si "mica turma" de puiuti de vivipari. Pentru ei este un deliciu sa ciuguleasca algele de pe plante. Pentru geamuri ar merge melci pomaceea si/sau ancistrusi insa depinde foarte tare si de volumul acvariului. Colegii nostri mai experimentati te pot/ne pot da sfaturi mai precise.

Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne întelegem bine, ca între asasini.
[Email]
bobiciupe
Senior member
[Avatar]

IP: