[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Alt incepator....bineinteles cu probleme...  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Just4M3
Member

IP:

Va salut !

Sunt incepator in acvaristica, am de aprox 1 luna un acvariu micut (25 litri coloana apa) si as avea cateva intrebari. Acvariul a fost folosit mai demult dar dupa aceea a stat pe tusa vreo 2 ani cred ( proprietarul si-a achizitionat altul mai mare ). L-am primit cu vechiul filtru. Am pus in el 3 tipuri de plante ( nu stiu exact cum se numesc) si 3 pietre pe care le folosise si vechiul proprietar inainte. L-am pus la ciclat si dupa vreo 35-40 de ore am bagat si pestisorii ( 3 guppy masculi, 3 xipho, 5 neoni, 2 molly si 2 coridoras ). O saptamana totul a fost minunat, nu am avut nicio problema cu el, insa dupa aceea au inceput sa cada pestisorii pe capete, in fiecare zi gaseam cate 1-2 morti astfel incat dupa inca vreo saptamana mai ramasesem cu 1 guppy, 1 xipho, 4 neoni si cei 2 coridoras. Am vorbit cu tanti din piata, de la care achizitionasem pestii ( la recomandarea fostului proprietar al acvariului ) si mi-a spus sa scot pietrele si sa schimb din apa. Am scos pietrele, am schimbat aprox 10 litri din apa, am pus 4 picaturi de albastru de metil in acvariu ( tot la indicatia doamnei din piata ) si spre bucuria mea nu am mai gasit niciun pestisor mort in dimineata urmatoare, si nici pana azi . azi, am zis sa le aduc niste fetite celor 2 baieti ( 1 guppy si 1 xipho ) si am fost la tanti sa le iau.Am luat 2 femele de guppy si 2 de xipho. Dupa vreo 3 ore de la achizitionare am observat ca o femela de guppy are pe cap si pe ochi un fel de pelicula albicioasa dar este foarte vioaie, cealalta nu are nimic de genul asta, insa este mai apatica. Am mai pu