[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Va salut si bine v-am gasit!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
C
Unripe member
[Avatar]

Joined: 09/03/2010 14:10:36
Messages: 3
Location: Brasov
IP:
Offline

Ma numesc Ciprian, am 21 de ani si sunt din Brasov. Sunt student la Universitatea Transilvania in anul III, fapt care imi ofera si timpul necesar hobbyurilor mele. Pe primul loc in lista hobbyurilor se situeaza in mod clar acvaristica. Aceasta pasiune a inceput sa se contureze acum 3 ani cand am achizitionat un acvariu Sera de 54l in care am reusit sa cresc, pe rand, o multime de specii de pestisori care se incadrau ca marime in acel acvariu. Dintotdeauna am avut o dilema: cresterea plantelor. Unele plante se topeau, altele cresteau haotic sau aveau gauri prin frunze. Aquascape-ul a luat amploare in ultimii ani si astfel au aparut foarte multe informatii despre cresterea plantelor. Se pare ca un acvariu echilibrat are nevoie in primul rand de plante sanatoase si frumoase iar apoi de vietuitoare care sa se potriveasca mediului reprodus in acvariu. Asta incerc sa obtin in acvariile pe care le detin momentan:

-Acvariu Juwel 54l
*filtru extern serafil 900, iluminare 2X18W osram 865, incalzitor Sera de 150W
*substrat aquabasis + pietris de rau de 2-3mm, micro Feropol, macro pps-pro si bomba cu drojdie
*plante: didiplis diandra, hemianthus micranthemoides, eleocharis acicularis, ludwigia repens, hygrophila polysperma,cyperus helferi, cryptocoryne wendtii green, cryptocoryne wendtii brown, christmas moss prins pe crengute din vita de vie
*pesti: 12 microrasbora galaxy

-Acvariu 20l
*filtru aquael fan micro, iluminare: o veioza de 9w, incalzitor Aquael Easy Heater 50w