[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
SALUT TUTUROR MEMBRIILOR  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
MARCO555
Junior member
[Avatar]

Joined: 06/03/2010 14:56:57
Messages: 22
Location: VITAN
IP:
Offline

Sall sunt incepator am un acvariu de 77 de litri facut de mine, am doua fitre nu sunt f performante sau cel putin asa cred sunt chinezesti niste date tehnice despre ele ar fi urmatoarele power 2 w h-max0,6m output 300l-h weigt 0,18 kg dupa aceia mai am o pompa de aer dintraceia gen perdea cu bule un incalzitor de 100 de w termometru plante sincer stiu ca am una care am impresia ca se numeste elodea si mai am un tip de suprafata si inca un alt tip care nu stiu cum se numeste scuze dar sunt incepator si de aceia nu stiu denumirea lor exacta pesti am 2 caraseii am avut 8 neoni 4 i-am cumparat prima oara si supravetuiesc toti slava domnului si dupa aceia am mai cumparat patru dar unul singur mai supravetuieste nu pt mult timp pt ca sta singur pe fund nu stiu de ce specific ca si-a cumparat si un prieten odata cu mine si lui i-au murit mult mai repede in doua zile i-am cumparat de la un tip din obor dar nu cred ca o sa mai fac vreodata prostia sa cumpar din obor pesti , 2 tetra zoni care vad ca nu ii ataca pe celalti specific ca ce 2 tetra au fost primii in acvariu mai am 1 mascul de gup 2 felele dintre care una mi-a nascut 9 puiuti 3 xifo am avut 5 dar o femele si un mascul au devenit apatici si mi-au murit nu stiu motivul mai am 2 perechii de moly sunt f f jucausi si activi 3 rechinii cred sau cel putin asa le spun cei din obor care sunt f afectati de gris dar ii tratez faptul ca am schimbat in totalitate apa le ridic temperatura sper pana la 32 de grade si le pun 5 ml de verde de malachit 4 zile 2 botia 4 sanitari dint