[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salut  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
zen
Unripe member

IP:

Buna, ma numesc Andrei, am 18 ani si am acvarii cam de 5-6 ani de cand tatal meu(fost crescator) m-a invatat ce si cum in ale acvaristicii. Nu sunt incepator cand este vorba de pesti, de cerintele lor, am inmultit cateva specii de pesti cu succes pana la capat, ultima dintre ele fiind ancistrusii care cam din 2 in 2 saptamani dau nastere la o noua generatie. Momentan am o mica trupa de gupi alesi(de cateva luni) 2 masculi de cobre galbene.. cu o usoara tusa de verde la lumina, si 5 femele tot cobre. Scopul ar cam fi sa obtin niste generatii cat mai pure genetic.
Cam astea am si cam astea le stiu. La plante nu prea ma pricep, in primul rand ca nu prea stiu ce am . Ultimele plante luate au fost din obor,au crescut, nu le a mers rau, inafara de algele care nu se mai dezlipesc de ele(nici dupa puii de ancistrusi nu au disparut). Nu le am gasit denumirile pe net, desi am cautat poze asemanatoare pe net.
La nivelul echipament nu excelez la performante.. am cam ce trebuie ca sa fie totul decent si suficient pentru pesti. E loc de mult mai bine...
Cam astea ar fi momentan cred.... inca o data salutare tuturor
Dolly
Dust in the wind
[Avatar]

IP: