Message |
|
Ti-ai luat cumva vreo reptila? Daca da, inseamna ca trebuie sa cauti viermi de faina si superviermi. Nu se gasesc in Bucuresti, doar in Timisoara, de pe . Poti sa-ti faci tu o cultura de asemenea viermi, ca sa ai tot timpul la dispozitie hrana vie.
De greieri chiar ca nu am auzit sa se gaseasca pe undeva, doar la vara sa-i capturezi din natura,dar numai de pe pajisti de la mare inaltime si virgine, pe unde nu s-a dat cu insecticide sau alte prostii.
Poti sa cauti aici http://www.reptishop.ro/index.php?id=stoc&cat=0
|
 |
|
Sarbatori fericite si La multi ani la toata lumea.
Sa fac rost de terariu si de toate accesoriile a fost destul de usor, cu soparla a fost ceva mai greu dar s-a rezolvat cu bine prin amabilitatea unor persoane foarte binevoitoare si saritoare sa ma ajute, din Timisoara, carora le multumesc.
De azi sunt posesorul unei soparle agama cu cap rosu ,adica agama agama.
Sunt incepator in acest domeniu, dar sper sa ma descurc destul de onorabil.
Am sa revin cu poze.
|
 |
|
Imi pare rau dar s-au dat .
|
 |
|
As dorii sa stiu de unde se pot cumpara soparle exotice de dimensiuni mici sau mijlocii, de la magazine sau diverse persoane? Orice informatie este foarte utila. Multumesc.
|
 |
|
Ti-am trimis un PM, astept vesti si poze!
|
 |
|
Furtunele se curata cu ajutorul unui dispozitiv format dintr-un fir de guta mai gros de 1.7m avind la capat o periuta mica ca cea de spalat sticlele.
Filtrul poti sa-l speli dar numai cu apa din acvariu,nu cu apa de la robinet,dar nu foarte insistent.
|
 |
|
Materialul filtrant la pachete mari este foarte bun, atit ca trebuie sa-l tai dupa dimensiunea care o doresti, mai poti folosi si filtru de hota de bucatarie, este acelasi material.
|
 |
|
Costa 13 ron la Cora Pantelimon si bineinteles au de diverse dimensiuni.
|
 |
|