[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Buna tuturor!!!  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
murder
Junior member

Joined: 20/06/2013 20:47:30
Messages: 30
Location: Iasi
IP:
Offline

Ma numesc Marius si sunt din Piatra Neamt. In urma cu 7-8 ani, pe vremea cand eram inca in liceu, am avut primul contact cu acvariile si de atunci am ramas cu acest hobby. Pe atunci aveam un acvariu de 80 de littri, care a mers destul de bine petru o perioada de 5-6 luni de zile. Peste noapte am gasit toti pestii morti nu stiu care a fost problema dar de atunci am zis ca nu ma mai apuc de ei...am fost foarte dezamagit. De 5-6 ani sunt in Iasi, am venit pentru a face facultatea, am terminat-o iar acum lucrez ca agent call center. Am ramas aici si de curand mi-a revenit "dorul", ca sa zic asa, sa am un colt de natura in apartament. Am decis sa incep cu un acvariu mic, de 20 de litri pentru a vedea daca ma descurc, nu vreau sa mai patesc ce am patit in trecut. Vreau sa ma documentez fff bine inainte, pentru ca vreau ca toate sa imi mearga bine. Sper ca prin sept-oct sa imi achizitionez un acvariu de 120-150L.
Va multumesc si va doresc numai bine!!
borsec
Member
[Avatar]

Joined: 12/12/2012 16:38:11
Messages: 132
Location: Bucuresti
IP:
Offline


bere + liber = relaxare
[Yahoo!]
Black
Member
[Avatar]

Joined: 06/04/2012 19:21:45
Messages: 276
Location: Salaj,Romania
IP:
Offline



Cu un acvariu mic poti incepe numai daca nu ai spatiu sau fonduri pentru unul mai mare,in rest ideea de reusita cu unul mai mic vs unul mai mare este mult mai grea in prima faza.

http://www.youtube.com/watch?v=3pfTFevnEMU
http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/24485.page
[WWW]
Lazar Ginel
Ogar batran
[Avatar]

Joined: 18/01/2005 12:14:27
Messages: 1755