[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
molly bolnavi  XML
Forum Index » Vivipari
Author Message
GeorgianS
Junior member

Joined: 10/06/2008 11:51:32
Messages: 10
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salutare tuturor,

Numele meu este Georgian si sunt un incepator atat in acvaristica cat si pe acest forum.Am acasa un acvariu de 120 litrii in care traiesc 4 xipho, 5 molly, 15 neoni, 5 cory si 5 ancistrus.Am o problema cu molly care au inceput sa imi moara.Am observat ca au pe corp niste puncte mici albe si "pufoase" care pe zi ce trece se fac tot mai mari si provoaca moartea pestilor mei.Am observat aceste puncte de 4 zile timp in care mi-au murit doi molly negri.Am fost la un pet shop si am intrebat ce as putea sa le dau si vanzatorul mi-a spus sa le cumpar Tetra fungistop pe care sa il administrez in acvariu si daca punctele nu trec in doua zile sa le cumpar Tetra general tonic.Aseara am pus Tetra fungistop in acvariul pestilor mei.
Ma puteti ajuta cu sfaturi in legatura cu aceasta boala si cu stoparea ei?Este bun tratamentul pe care l-am administrat la sfatul vanzatorului?Ce alt tratament le-as putea administra si cum?Nu vreau sa imi bat joc de pestii mei pt ca imi plac mult prea mult.
Porcu
Faraonu'
[Avatar]

Joined: 01/03/2002 09:35:00
Messages: 11163
Location: Egiptu' Antic
IP:
Offline

Georgian S wrote:Am observat ca au pe corp niste puncte mici albe si "pufoase" care pe zi ce trece se fac tot mai mari si provoaca moartea pestilor mei.
Pare Saprolegnia, daca e asa ar trebui sa treaca de la Fungistop.
Baga niste poze de calitate, altfel e pe ghicite .

Poze: smilie ... Poze cu plante
GeorgianS
Junior member

Joined: 10/06/2008 11:51:32
Messages: 10
Location: Bucuresti
IP:
Offline