[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: bogdan.andrei
Forum Index » Profile for bogdan.andrei » Messages posted by bogdan.andrei
Cum am zis si mai sus acvariul actual o sa-l pastrez pentru pesti ceva mai mici, iar caraselului o sa ii cumpar un acvariu undeva la 70-80L, plante mai rezistente, un filtru si o pompa de aer (lampa o am deja).
Salut!
Sunt incepator in ale acvaristicii si m-am hotarat sa fac parte din aceasta comunitate pentru a schimba opinii si a primi cat mai multe sfaturi astfel incat sa le pot asigura pestilor conditiile optime pentru o viata fericita.
In prezent am un acvariu de 30L in care traieste un caras auriu. Am facut prostia sa nu ma informez inainte de a-l cumpara ci abia dupa aceea si astfel am aflat ca are nevoie de un acvariu mai mare, acvariu pe care o sa-l cumpar pana mai creste el putin, inclusiv celelalte echipamente necesare(daca tot am cumparat pestele nu vreau sa-mi bat joc de el, ca nu asta-i scopul). Acvariul actual o sa-l pastrez si o sa-l populez cu pesti ceva mai mici (guppy, xifo).
Schimbul de apa il fac o data pe saptamana, mereu cu apa care a stat la declorinat. Am ales sa fie un acvariu plantat si ca substrat am folosit pietris de 2-4 mm si ca planta am ales Elodea densa(de data asta am citit inainte si am inteles ca este o planta recomandata incepatorilor si nu necesita conditii deosebite).