[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: grigoras123
Forum Index » Profile for grigoras123 » Messages posted by grigoras123
Message
Salut,
Din p?cate nu am g?sit medicamentele de mai sus dar mi au recomandat baktopur de la Sera,1 pastila la 50 l, 1 la trei zile ?i hran? max o data pe zi.
To?i pe?ti?orii sunt foarte activi,inclusiv cel cu probleme.

Doar c? am senza?ia c? vor s? depun? icre,se "bat" de termometru ?i de filtru exact cum fac crapii în b?l?i ( sunt pescar amator
E normal in aceasta perioada? Totu?i suntem în Oct.
Mai mult cred c? pe?ti?orul cu probleme se ascundea de ceilalti ?i nu st?tea apatic,pur ?i simplu se odihnea dup? atâta fugareala

Sincer sa fiu nu cunosc genul lor dar am impresia c? sunt 2 feti?e ?i 2 b?ie?i,mai mari,ceilal?i sunt micu?i.
Acum cea r?mas? în acvariu este alergata continu de cei doi masculi.
Mul?umesc!
Revin cu r?spuns dup? tratament.
grigoras123 wrote:Nu are solzii zbarliti,o sa mai fac câteva poze
Nu are solzii zbarliti,o sa mai fac câteva poze
Buna ziua,
De aproximativ 1 saptamân? unul din caraseii aurii a început sa fie apatic ,nu prea mai manânca si sta retras dupa 1 filtru. Am 6 buc,aprox 8-10 cm, Intr un acvariu de 200 l,fara probleme ale apei,cu schimburi de apa regulate,filtru si aeratoare.
Acvariu ciclat de aproape 2 ani.

Acum 3 saptamâni am gasit unul mort dar fara semne ale unei boli,cel putin a?a am vazut atunci.

La caraselul in cauza nu sunt semne de ,gris,mucus sau alte boli vazute pe forum.
Singura problema pe care o vad ar fi ca operculii au început sa se întoarca spre exterior plus apatia si lipsa de mâncare.
L am trecut Intr un acvariu de carantina cu sare si albastru de metil dar nu vad sa dea semne de vindecare.