Salut . Sunt incepator in acvaristica . Totul a inceput saptamana trecuta,am mers la petshop pentru a cumpara mancare pentru porcusorii de guineea , ca de obicei am mai stat sa admir animalutele dar de data asta am vazut intr-un bol un peste betta foarte frumos , nu mai vazusem acolo pesti betta asa frumosi , erau numai vailtail dar acesta era un crowntail ,mi-a placut foarte mult . Intreb vanzatoarea daca are un bol ca cel in care era el de vanzare ,a zis ca da ,am cumparat un bol de un litru (la fel ca cel in care era el) , mancare sera bettagran (a costat 8 lei ,era si mai ieftina dar am zis ca odata cumperi un betta asa frumos), tetra aquasafe ,mincioc , pietris (punga 2,5 kg) , doua plante artificiale .
Ajuns acasa caut pe net info despre betta dar am mai gasit si cateva info in plus si anume despre aclimatizare si despre mai multe chestii , am verificat daca al meu chiar e crowntail cautand pe net info despre betta ,mi-a dat si tipuri de coada ,deci doamna de la magazin nu m-a mintit.
Am pus apa in bol ,am pus aquasafe in ea si am lasat punga cu pestisorul plutind in bol ,apoi am pus cate putina apa din bol in punga cu pestisorul ,am lasat 10 minute ,iar am pus apa din bol in punga (asta de 3 ori) si apoi am pus pestisorul in bol ,deci am facut aclimatizarea .
A doua zi pestele era ok dar totusi mie mi se parea ca bolul e mult prea mic asa ca am luat un borcan de muraturi de 5 litri ,am pus si acolo pietris (spalat foarte bine),apa ,aquasafe ,una dintre plante (cea care era intreaga ,pe cealalta am taiat-o ca sa intre in bol

) si apoi am pus pestisorul in borcan.
Bolul l-am lasat cu pietrisul ,planta si apa in el si l-am pus (bolul) pe gura borcanului (asa am facut un capac ca sa nu sara pestisorul),pe bol am pus o lumina cu leduri ( cu telecomanda

) .,.,-.-'.
Pestele este si acum la fel de activ ,vine dupa deget ,mananca ,e ok . Nu dau multa mancare doarece nu vreau sa se murdareasca apa .