[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Raft acvarii pt creveti  XML
Forum Index » Nevertebrate de apa dulce
Author Message
Kovacs Mihai
Junior member
[Avatar]

Joined: 22/02/2012 00:18:52
Messages: 44
Location: Arad
IP:
Offline

Salutare tuturor !

- Doresc sa va prezint noul meu proiect.De mic m-au pasionat nevertebratele de toate tipurile,din nevertebratele terestre detin tarantule iar acum m-am descis sa am aceste vietuitaore acvatice.Am un acvariu de 100 litri de foarte multi ani deci nu sunt incepator in ale acvaristicii.Pt inceput am decis sa cresc doar Neocaridine deoarece sunt mai usor de intretinut si pe parcurs daca mai prind experienta sa trec si la caridine.Va prezint raftul meu si echipamentul ce il am la ora actuala si doresc sa ma ajutati cu sfaturi daca ceva nu e bine sau cum sa procedez sa fie totul ok:

- raftul : 180 h x 120 L x 60 l ( suporta 250 kg / nivel ) oricum voi mai lucra la el deoarece mie nu mi se pare prea sigur si voi mai face intarituri pt siguranta
- acvarii - 9 acvarii de cate 70 l cu dimeniunile 40 h x 60 L x 40 l din sticla de 6 mm
- incalzitoare: Resun 100 w si 150 w
- neoane - T4 16 w
- Pompa Resun ACO - 006 ( 90 l / min )
- Filtre timp burete cu bolborositor mari
- termometre JBL
- substrat : aici doresc sa imi recomandati ceva nisip de granulatie 3-4 mm inert chimic ce gasesc de cules de pe undeva de prin natura ( voi pune un strat de 3 cm de nisip inert in fiecare acvariu ) iar peste acest nisip voi adauga strat de 2 cm de ADA Soil Amazonia sa mai imi faca apa putin mai moale sau imi recomandati altceva?Va ascult cu placere.


Doresc in fiecare burete sa adaug cateva pastile de Sera Siporax mini sa am putina filtrare biologica ( nu stiu cat este de eficient dar sper sa functioneze )